FAQ

U vindt hier een overzicht van de meest gestelde vragen 

1. Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

De gemiddelde levertijd bedraagt 7-14 dagen zowel voor Nederland als België dagen. De producten worden namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden. Door dit unieke businessmodel kan er enorm bespaard worden op opslag- en transportkosten en kunnen de producten tegen een lagere prijs aangeboden worden dan de concurrent en de verzendkosten voor eigen rekening worden genomen.

2. De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kan de status van je bestelling checken via de tracking code die we je per email hebben gestuurd.

Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

3. Waar komen de producten die jullie aanbieden vandaan?
De producten die worden aangeboden op de website zijn meestal afkomstig vanuit Azië, maar komen ook vaak uit Amerika en Europa. 

4. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Je kunt een bestelling volgen met de track & trace code die je hebt ontvangen via de mail. 

5. Verzenden jullie internationaal?
Ja, er wordt wereldwijde verzending aangeboden, de meeste van onze klanten komen echter uit Nederland en België. Vaak worden de verzendkosten in deze landen gedekt. De producten reizen dan dus gratis naar je bestemming!

6. Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Neem contact op met onze klantenservice via email: info@Westons.nl

7. Hoe kan ik mijn product retourneren?
Bekijk onze pagina retourneren voor meer informatie.

8. Mijn product is defect, wat nu?
Als je een product hebt ontvangen dat defect is, zullen we het artikel graag zonder extra kosten vervangen. Neem binnen 48 uur na ontvangst van een bestelling contact met ons op.

9. Hoe betaal ik mijn bestelling? Is het veilig?
Je comfort, veiligheid en vertrouwen zijn onze grootste zorg. We gebruiken Secure Socket Layer (SSL) -coderingstechnologie om je gegevens online te beschermen. Je kunt betalen met een bankpas of creditcard of je PayPal-rekening en IDEAL en nog veel meer. We gebruiken https://www.mollie.com als betaalprovider. Dit zijn wereldwijd bekende bedrijven voor betalingsdiensten met externe partijen. Al je creditcardgegevens worden veilig verwerkt en met SSL gecodeerd. De website van PayPal is beveiligd en gecodeerd en biedt een aankoopbescherming voor in aanmerking komende artikelen.

10. Mijn vraag wordt hierboven niet beantwoord, wat moet ik doen?
We helpen je graag! Email: Info@Westons.nl

11. Ik heb een klacht, wat moet ik doen?

“We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar Info@Westons.nl. Wij gaan dan ons uiterste best doen om het probleem op te lossen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webwinkel Keur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

Wereldwijd

Wij verzenden naar (bijna) ieder land ter wereld. Naar Nederland en belgie zelfs gratis

Kwaliteit

Ieder product wordt door onze medewerkers uitvoerig gecontroleerd voordat het de deur uitgaat

Betaalbaar

Door ons unieke business model kunnen we onze producten goedkoper aanbieden dan onze conculega's

Veilig

Uw betaling geschiedt middels een beveiligde SSL verbinding, wel zo'n veilig idee

Winkelwagen